topbella

Sunday 27 March 2011

Siapakah diriku ini?

Ramai yang mengenali diriku kerana sifat riang dan peramah ku..
Pada hakikat sebenarnya mereka tidak mengetahui bahawa hati ku ini ..
sedih...terkilan..dengan nasib kehidupan ku ini... 
Walaupun sedih dan terkilan yang ku rasai aku tetap redha dengan apa yang berlaku...

 Dalam meniti kehidupan ini aku tahu ada yang tidak puas hati dengan kehadiran ku.. 
 malah ada yang berani berkata-kata di belakang ku...
 Bagi ku aku tak akan  berdendam dengan manusia sebegini..
 malah aku telah memaafkan semua kesilapan mereka itu,

Disebalik setiap senyuman ku ini aku hanya mampu menghibur dan mengembirakan mereka yang memerlukan,
Tanpa menghiraukan perasaan ku sendiri...
Bagi ku biarlah insan insan.. yang berada disekeliling ku ini menikmati suasana ceria dan gembira itu
kerana perasaan itu harus di kongsi bersama 

Nurkilanku 2011
Saturday, 26 March 2011 at 05:24

0 comments:

Post a Comment

Tik Tok Tik Tok